czwartek, 16 grudnia 2010

jogurtozilla

Jogurt jeden z wielu tysięcy produktów spożywczych. Na polskim rynku jest kilkadziesiąt firm oferującyh jogurty w różnych smakach i wariacjach a reklamy je promujące są przesadnie homogeniczne. Różnice są wręcz znikome i próba ich wykazania kończy się śmiertelną nudą. Praktycznie w każdym spocie reklamowym promującym rzeczony artykuł spożywczy w pierwszej kolejności mamy zbliżenie jogurtu np z "naturalnymi" kawałkami owoców lub pokaz artystycznie wirującego i przelewającego się w plastikowym kubeczku. Druga część spotu to oczywiście konsumpcja jogurtu która w 98% procentach kończy się ekstazą aktorów. Cóż ......

A gdyby tak odwrócić role i w roli konsumującego postawić jogurt a na miejscu konsumowanego człowieka? Kombinacja niezwykła, zwłaszcza jeśli stworzymy reklamę w stylu trailera amerykańskiego filmu z 1985 roku "The Stuff".



"The Stuff"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz